fredag 22 januari 2010

idag har jag något dystert att berätta, jag är deprimerad.
ja det är sant.

jag vill egentligen inte att det ska komma ut, för det är, om jag ska vara riktigt ärlig är det lite pinsamt.

jag har inte sagt det till någon, och eftersom att jag vet att dagens samhälle är väldigt dömande, så vill jag få förklara mig innan jag säger vad det är.

jag är en så kallad analytiker ( enligt ett personlighets test i skolan ) vi funderar mycket,
kanske lite för mycket. och även fast jag funderar väldigt mycket så lyssnar jag inte på mig
själv, om jag gjort det hade jag uppfattats väldigt smart, för det är jag, extremt.
så nu i mitt nya liv ska jag börja lyssna på mig själv och göra mer kloka val,
jag börjar helt enkelt nu, jag gör nog bäst i att inte berätta den dära grejen.



<--- smart



kramkalas Frida

1 kommentar:

scissorsfriend sa...

tack för färgningen o klippningen igår, blev awesome