fredag 12 mars 2010

wazzöööp!?

Någon som kollade på postkodmiljonären förut?!
jag satt i alla fall bakom mr Sjöberg och såg så gulligt sur ut man bara kan göra och sen till råga på allt så gäspar jag och kliar mig i håret ( påsamma gång) i slutet!
men alltid kul att få synas lite..

imorgon är det 54 års fest, det vill säga 3x18, och det vill säga att 3 18åringar ska ha fest.
Francken då såklart, annie och Lisa.. så skoj!

imorgon är upplägget: träna, shoppa, festa (mat är inklämmt lite här och där också)

nu sitter jag och laddar ner "the L word" as bra och härligt lesbisk serie, är som besatt.
shayne är min idol om någon undrar, sen kommer nog shay (shaynes lillbror) och sen shaynes pappa(vet inte namnet, han är aldrig med)

känner att jag hoppar väldigt mycket men har ingen lust att skriva om något långdraget men vill heller inte sluta skriva, då får det faktiskt bli så.

snart ringer Lisa mig, hon har ätit taco..
i'm waiting by the phone, so i can hear your voice, 'cause your my best friend
and my best friend told me the best advice , wear sunglasses at night!
typiskt henne.

hajdock



1 kommentar:

cool girl number one sa...

sunglasses at night!! fucking fuck