tisdag 9 november 2010


Hej igen!

senaste jag skrev i bloggen var för satan i våras, men jag blev så less på den, jag har fan inga läsare! eller kanske typ 3...
men det är väldigt skönt att rensa tankarna faktiskt, jag gillar ju inte dagböcker, då finns det ju inte en chans att någon ska läsa den, kul att lägga på charmen då? näääääääääääää!

som tidigare är jag fortfarande starkt inne på hälsa och träning, som typ 30 000 bloggare till, och jag är dessutom bra på att misslyckas med mina mål!
frisöryrket är också en viktig del, hälsa har mycket med att göra hur man ser ut..känner du dig snygg så är du snygg, är du snygg så mår du bra!! face it!

motivation: mat är inte till för att avnjutas, det är bara bränsle!
kan du tänka så så kommer du gå långt!

det var allt för denna stund, på återseende!

Inga kommentarer: